lunes, 21 de noviembre de 2022

BATZAR-ETXEA / CASA DE JUNTAS

 


Kontzejuaren bileran jakinarazi den bezala, azaroaren 27an, igandez, 12:00etatik 14:00etara, hautagai-zerrendak berritzeko bozketa egingo da eskuordetutako 4 batzordeetan, baina, araudiaren arabera, postuen erdiak baino ez dira berrituko; kasu honetan, kontabilitatea eta kudeaketa ekonomikoa eta Kultura eta kirol-jardueren kudeaketa.
Kargu bakoitzeko 2 pertsonari eman ahal izango zaie botoa.

Bozketa-egunean ezin bazarete bertaratu, botoa Mendiolako beste bizilagun baten esku uzteko aukera eskaintzen da.
Kasu horretan, zuen botoa eskuordetu nahi baduzue:
- Mezua bidali behar duzue comisioncasadejuntas@gmail.com helbidera, botoa zein bizilaguni eskuordetzen diozuen jakinarazteko.
- Pertsona bakoitzeko boto delegatu bat.
- Epea: azaroak 25, ostirala (barne)

Bozketak Kontzejuko Batzar Aretoan egingo dira. Hasiera batean erroldan agertzen den edonori botoa eman dakiokeen arren, interesgarria litzateke erroldan parte hartzeko boluntarioak egotea, eta horrek aukera hori erraztuko luke.
Kasu honetan, boluntario aurkezten den pertsonak batzorde eskuordetu horretan lan egiteko prest dagoela adierazten du, baina ez ginateke behartuta egongo pertsona horri botoa ematera. Azaroaren 26an, larunbata, boluntarioak dauden ala ez jakinaraziko da.
Boluntario gisa izena eman nahi duenak Etxezaharraren Batzordearekin harremanetan jarri behar du azaroaren 25era arte (egun hori barne), email bat bidaliz comisioncasadejuntas@gmail.com helbidera.

Bozketa-egunetan, Batzar Aretoan, ikusgai egongo dira kontzeju-errolda eta boluntario gisa izena eman dutenen zerrenda.
Animo eta parte hartu!


Tal como se ha informado en la reunión del Concejo, el próximo día 27 de noviembre, domingo, de 12.00 a 14.00 horas, se procederá a realizar la votación para la renovación de las listas de candidatos en las 4 comisiones delegadas, aunque sólo se renovarán, de acuerdo a Normativa, la mitad de los puestos, en este caso, Contabilidad y gestión económica y Gestión de Actividades culturales y deportivas.
Se podrá votar a 2 personas por cada puesto.

En el caso de que no pudiérais asistir en presencial el día de la votación, se ofrece la opción de delegar el voto en otro/a vecino/a de Mendiola.
En ese caso, si queréis delegar vuestro voto:
-Tenéis que mandar un correo a comisioncasadejuntas@gmail.com comunicando en qué vecino/a delegáis el voto. 
-Un voto delegado por persona.
-Plazo: 25 noviembre, viernes (inclusive)

Las votaciones se realizarán en la Sala de Juntas del Concejo. Aunque en principio se puede votar a cualquier persona que figure en el padrón, sería interesante que hubiera voluntari@s para formar parte de la misma, lo cual facilitaría dicha elección. 
En este caso la persona que se presenta voluntario/a expresa su disposición a trabajar en dicha comisión delegada, pero no estaríamos obligados a votar a esa persona. El sábado 26 de noviembre se informará si hay o no voluntarios/as.
Quien quisiera apuntarse como voluntari@ se debe poner en contacto con la Comisión de la Etxezaharra hasta el 25 de noviembre (inclusive), enviando un email a comisioncasadejuntas@gmail.com.

Los días de la votación, en la Sala de Juntas, estarán expuestos el padrón concejil y la lista de quienes se hubieran apuntado como voluntari@s.
¡Ánimo y a participar!


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